Välbesökt träff för nya medlemmar

by

Den första i raden av träffar efter valet för nya medlemmar ägde rum i tisdags kväll. 35 nya folkpartister diskuterade den liberala grunden i Folkpartiets politik. Under ledning av Martin Andreasson, Förbundsstyrelseledamot och ledamot i Solnas kommunfullmäktige, talades det om liberalismens framtida utmaningar och nuvarande konfliktfrågor.

Alla våra nya medlemmar erbjuds tre träffar vardera nu under hösten.Vi återkommer med inbjudan till nya träffar  på landstinget och riksdagen för er som deltog på träffen igår.

Martin drar upp de idelogiska riktlinjerna, som följdes av gruppdiskussioner om liberala utmaningar!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En ny upptaktsträff för nya medlemmar hålls redan  nu på måndag 11 oktober. Passa på att anmäla er till den!

3 svar to “Välbesökt träff för nya medlemmar”

  1. Migue Hånberg Says:

    Tack för intressant och diskussionsfylld kväll.

    Jag undrar om det är okej att använda bilder där jag själv finns med och lägga upp dem på facebook?

    Mvh Miguel Hånberg

    • perhammar Says:

      Hej Miguel.

      Nej eftersom vi inte frågade de andra om det var OK att lägga bilderna på Facebook så får du inte göra det. Men du kan alltid länka till bloggen på din sida!

      Mvh
      Per Hammar

  2. John Öster Says:

    Även jag vill tacka för en mycket intressant och givande afton igår kväll. Att lyssna på Martin Anderssons resonemang kring liberalismens historia och principiella grundstommar samt därefter; alla resonemang kring tolkningar och tillämpning av de libarala värderingarna stärker mig i min övertygelse om att jag valt rätt ideologi och därigenom parti att grunda mitt framtida politiska engagemang på.

Kommentarer inaktiverade.


Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

