Välkommen till Folkpartibloggen

by

2 svar to “Välkommen till Folkpartibloggen”

  1. ulf jansson Says:

    Hej! Jag är gymnasielärare och har följt Folkpartiets utmärkta arbete i skolfrågan och med glädje noterat gymnasiereformen. Är också referensperson hos Skolverket vg bl a Ämnesplanen i svenska. Idag kom första utkastet – och där är all koppling till svenskt och västerländskt kulturarv och litteraturhistoria bortrensat (i f t gymnasieutredningens skiss till ämnesplan)! Jag inbjuds ha synpunkter – men allt ska vara inne om högst två veckor! Jag har idéer, förslag till egna, bättre skrivningar, men vill inte bli bortdribblad av Skolverkets handplockade experter. Vill ha kontakt med andra fp:are, vill tala med ngn representativ fp:are så vi KAN AGERA I TID! Hj mig m kontakter!

    • Daniel Carpsjö Says:

      Hej Ulf,

      Tack för att du hör av dig, Ulf. Jag har vidarebefordrat din kommentar till berörda personer i Stadshuset. Du kommer att bli kontaktad därifrån inom kort.

      Hälsningar,
      Daniel

Kommentarer inaktiverade.


