Ny Förbundsombudsman i Stockholms län

by

Hej, jag heter Per Hammar och det är nu klart att jag någon gång i mars/april ska börjar jobba som Förbundsombudsman i Stockholms län. Det är en häftig utmaning att få chansen att bidra till att FP ska göra ett kanonval i Stockholms län och Sverige. Jag ser fram mot att jobba tillsammans med liberaler och FP-sympatisörer i hela länet för att vi ska driva en offensiv valrörelse som präglas av mycket utåtriktat kampanjarbete.

På kansliet i länet får jag jobba tillsammans med Berith, Isabel, Daniel och Elisabeth. Att få vara en del av detta lag var ett de främsta skälen till att jag ville ha jobbet.

I dag arbetar jag som kampanjansvarig på Folkpartiets riksorganisation. För närvarande förbereder jag vårkampanjen 17 april – 3 maj och att förankra valorganisationen runt om i landet. I vår ser jag fram emot att fokusera helt och hållet på Stockholms län.

Sedan ett år tillbaka bor jag på Kungsholmen i Stockholm med min sambo Julia. Jag har nyss fyllt 40. Främsta fritidsintressen är idrott, helst i svart-gula färger, och  politik🙂

5 svar to “Ny Förbundsombudsman i Stockholms län”

  1. Lars Johansson Says:

    Välkommen Per! Det känns jättekul att Du ska börja hos oss.
    Hälsar Lars Johansson, FP-Botkyrka

  2. Per Hammar Says:

    Tack Lars!

    Det blir verkligen spännande att kampanja med FP i Botkyrka! Chanserna till framgångar och maktskifte är stora!

    //Per

  3. Peter Sikström Says:

    Stort grattis till nya jobbet! Jag vet vilka utmaningar som väntar dig, men också vilka fantastiska kollegor du har som kommer att göra jobbet betydligt lättare och roligare. Min tid som förbundsombudsman för Stockholms län var bland de roligaste åren i mitt liv så stanna upp ibland och bara njut, även när det är som mest stressigt.

    Lycka till!

    Peter Sikström

  4. Per Hammar Says:

    Tack Peter!

    Det här rådet kommer jag säkert ha stor nytta och glädje av. Att stanna upp och njuta även när det är stressigt – ska jag lägga på minnet🙂

    //Per

  5. roland kratz Says:

    grattis

Kommentarer inaktiverade.


