Henrik ny grafiker i valrörelsen

by

Ju förr kandidater och föreningar skickar in valmaterial desto snabbare får ni hjälp. På måndag 12 april är den första särskilda grafiska ombudsmannen på plats.

Henrik Sandberg

 

 

 

 

 

 

 

 

Henrik Sandberg är 24 år, boende i Huddinge och från Linköping. Han kommer att jobba med den grafiska produktionen av valmaterial för kandidater och kommunföreningar.

Vad är roligt med ditt jobb?
– Jag har alltid tyckt om att jobba med bild och form. Det är kreativt och jag gillar känslan av att vara med och skapa.

Vad tycker du om Folkpartiets valmaterial?
– Det känns modernt och ganska typiskt liberalt!

Hur ska det bli att jobba för FP i valrörelsen?
– Spännande. Politik är ett helt nytt område för mig. Jag hoppas att lära mig mycket och att utvecklas som människa!

Ett svar to “Henrik ny grafiker i valrörelsen”

  1. Haralampos Says:

    Välkommen Henrik!🙂

Kommentarer inaktiverade.


